Klantendienst

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

  1. Meld je retour aan: dit doe je door naar 'Mijn bestellingen' te gaan nadat je bent ingelogd, vervolgens ga je naar de bestelling waar je een product van wilt retourneren en klik je naast het product op 'Retour melden'.
  2. Bereid je product voor op de terugreis:
    • Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;
    • Verwijder waar nodig je data en account.
  3. Print je verzendlabel uit. Die vind je in de mail die wij je hebben gestuurd.
  4. Stuur het pakketje gratis terug via bpost of breng het zelf terug naar de partner.
  5. Als de partner het pakketje heeft ontvangen krijg je hiervan een bevestigingsmail. Tenslotte betalen we je terug binnen de 8 werkdagen na ontvangst van het pakketje.

Tags: Retourneren

Terug naar het overzicht

Blijf op de hoogte

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang tips over productoptimalisatie, seo, marketing en meer in je mailbox!

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en andere cookie-achtige technieken. Met de cookies volgen wij jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk ons cookiebeleid
✕ Sluit