Klantendienst

Wat moet ik doen om mijn product te retourneren?

  1. Meld je retour aan: dit doe je door naar 'Mijn bestellingen' te gaan nadat je bent ingelogd, vervolgens ga je naar de bestelling waar je een product van wilt retourneren en klik je naast het product op 'Retour melden'.
  2. Bereid je product voor op de terugreis:
    • Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;
    • Verwijder waar nodig je data en account.
  3. Print je verzendlabel uit.
  4. Stuur het pakketje terug via een koeriersdienst of breng het zelf terug naar de partner.
  5. Als de partner het pakketje heeft ontvangen krijg je hiervan een bevestigingsmail. Tenslotte betalen we je terug binnen de 8 werkdagen na ontvangst van het pakketje.

Tags: Retourneren

Terug naar het overzicht

Vind je geen antwoord op je vraag? Contacteer onze klantendienst, we helpen je graag verder.

Contacteer ons
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en andere cookie-achtige technieken. Met de cookies volgen wij jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk ons cookiebeleid
✕ Sluit