Klantendienst

Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door de partner. Dat is vervelend. Check eerst even de onderstaande punten:

  • Check de Track & Trace code van het pakket: In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via de link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering is verschoven.
  • Check het bezorgadres: Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
  • Check je brievenbus: Heb je een niet-thuisbericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland.

Heb je alsnog geen pakket ontvangen? Neem dan contact op met onze klantendienst of met de partner.

Tags: Verzenden

Terug naar het overzicht

Vind je geen antwoord op je vraag? Contacteer onze klantendienst, we helpen je graag verder.

Contacteer ons
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en andere cookie-achtige technieken. Met de cookies volgen wij jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk ons cookiebeleid
✕ Sluit