Klantendienst

Waarom wordt mijn betaling gecontroleerd?

Betalingen die zijn verbonden aan een creditcard worden wegens fraudegevoeligheid gecontroleerd. We vinden het namelijk belangrijk om onze klanten en partners tegen fraudeurs te beschermen. Betalingen worden aan de hand van een groot aantal criteria objectief en geautomatiseerd goed- of afgekeurd. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk vanuit dat je geen fraude pleegt, maar we moeten de controlemethodes geheim houden.

Tags: Betaling

Terug naar het overzicht

Vind je geen antwoord op je vraag? Contacteer onze klantendienst, we helpen je graag verder.

Contacteer ons
Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en andere cookie-achtige technieken. Met de cookies volgen wij jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten? Bekijk ons cookiebeleid
✕ Sluit